Termeni și Condiții

Termenii & Condițiile colaborării

  1. „Procesul” reprezintă totalitatea planurilor și a tuturor materialelor de care aveți nevoie pentru a vă începe schimbarea
  2. Perioada de grație pentru Sesiuni – o perioadă suplimentară de 10 zile alocată unei luni în eventualitatea în care Sesiunile se decalează
  3. Perioada de înghețare pentru Online Coaching – o perioadă de 10 zile în care abonamentul se poate opri fără a fi percepute costuri suplimentare
  4. Sesiune – ședința de antrenament 1-1 în sală cu o durată de 60-80 minute
  5. Serviciul de Online Coaching reprezintă un abonament ce se întinde pe o perioadă de 4 săptămâni (28 zile). Acesta poate fi înghețat maximum 10 zile
  6. Ședințele din cadrul serviciului de antrenamente 1-1 în sală pot fi folosite pe o perioadă de 4 săptămâni (28 zile). Perioada de grație fiind de până la 10 zile pentru cazuri excepționale
  7. Un Plan Alimentar (PA) este format, de regulă, din 4-6 mese
  8. Durata Planurilor Alimentare asupra cărora am convenit de comun acord va fi de 8 zile
  9. Puteți primi maxim 2 planuri alimentare diferite alocate celor 8 zile
  10. Schimbarea meselor se realizează doar dacă Planul Alimentar a fost respectat.
  11. Diversificarea meselor depinde extrem de mult de:
    1. Timpul pe care ești dispus să-l aloci gătitului
    2. Programul pe care îl ai
    3. Stilul de viață
    4. Implicarea ta
    5. Electrocasnicele de care dispui
  12. Ajustarea Săptămânală (AS) – o zi din săptămână în care ajustăm Procesul și se realizează o dată la 6 zile. Aceasta trebuie trimisă până în ora 12 (de regulă). Răspunsul îl veți primi în maxim 48h.
  13. În colaborarea aceasta folosim poze de progres pentru a ajusta procesul cât mai eficient.
  14. Toate ajustările, materialele și conținutul sunt încărcate pe Google Drive. Acolo se desfășoară toată colaborarea.
  15. Divulgarea sau distribuirea oricărei informații primite pe orice platformă de socializare / stocare este interzisă.
  16. Sesiunile de antrenament 1-1 se planifică în avans, la începutul colaborării, și se pot reprograma doar cu 24h înainte. În caz contrar, acestea se vor considera efectuate.
  17. De asemenea, Coach-ul are posibilitatea de a reprograma Sesiunile doar dacă anunță Clientul cu minim 24h înainte. În caz contrar, Clientului i se va oferi o ședință în plus pentru a compensa neplăcerile cauzate.
  18. Clientul are dreptul la restituirea banilor: 
    1. În totalitate dacă:
      1. Nu au fost depășite 14 zile de la data efectuării plății
      2. Serviciile nu au fost utilizate. Deci, Clientul nu a accesat platforma de stocare (Drive) și nu a primit sau accesat Procesul
      3. Dacă procesul a fost respectat, iar rezultatele promise nu sunt atinse
      4. Produsul comandat nu este conform cu specificațiile de pe site
    2. Parțial:
      1. În caz de Forță Majoră.
      2. Din cauza modificării unilaterale a contractului de către Coach
  19. Restituirea banilor se va realiza în cel mult 10 zile de la efectuarea solicitării.
  20. Plățile serviciilor se realizează în avans.
  21. În termen de 72 de ore de la efectuarea plății vei primi toate materialele destinate procesului tău transformațional. Pe parcursul acestor zile se vor realiza o serie de evaluări menite să construiască un Proces adaptat nevoilor tale.
  22. Pentru a rezerva serviciile Clientul trebuie să achite 25% din totalul serviciilor achiziționate. În cazul în Clientul dorește să se retragă din colaborare înainte de primirea efectivă a procesului / începerea efectivă a sesiunilor de Coaching în sală această sumă nu va fi restituită.
  23. Canalele de comunicare sunt deschise către Coach în intervalul orar 10:00 – 00:00, totuși, nu se limitează la acesta. Coach-ul se obligă să răspundă Clientului în maximum 24h oricărei nelămuriri. Comunicarea va fi constantă, întrucât este necesar un feedback continuu pentru ca Procesul să fie cât mai de succes.
  24. Clientul este singurul care se poate asigura că se antrenează în mod constant, mănâncă corespunzător, doarme suficient, duce un stil de viață sănătos și respectă planul făcut de Coach asupra căruia s-a căzut de comun acord
  25. Toate serviciile se reînnoiesc în mod recurent până când una dintre părți dorește încheierea acestora.
  26. Dacă plata Clientului întârzie cu mai mult de 7 zile, Coach-ul poate suspenda Sesiunile până când factura restantă va fi achitată
  27. Clientul poate opta pentru plăți:
    1. Lunare (o dată pe lună) – fără discount
    2. Trimestriale (o dată la 3 luni) – discount 15%
    3. Semestriale (o dată la 6 luni) – discount 20%
    4. Anuale (o dată pe an) – discount 25%
  28. În cazul în care Clientul recomandă unei persoane serviciile Coach-ului, Clientul va primi 10% din valoarea tranzacției încheiate cu persoana recomandată.
  29. Contractul se poate încheia din următoarele motive:
    1. Forță majoră: Ambele părți vor fi responsabile pentru plata și respectiv prestarea serviciilor până la momentul situației de forță majoră;
    2. Modificarea unilaterală a contractului de către Coach
    3. Nerespectarea Clientului, fără motive bine întemeiate și în repetate rânduri, a Procesului stabilit;
    4. Neprezentarea Clientului, fără motive bine întemeiate și în repetate rânduri, a Ajustării Săptămânale;
    5. Oricând părțile doresc cu sau fără restituirea banilor
  30. Atât exercițiile fizice cât și planul alimentar prezintă un anumit risc pentru care clientul este răspunzător în totalitate. Coach-ul își asumă responsabilitatea doar pentru instruirea clientului în ceea ce privește execuția corectă a exercițiilor din sală.
  31. Rezultatele tale depind în totalitate de efortul pe care îl aloci Procesului.